اخبار انجمن

سال ۱۴۰۰ ، آغاز افقی روشن در پژوهش و پژوهش محوری برای نومعلمان

به گزارش روابط عمومی انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان ، مصطفی پردلی رئیس کمیته علمی و پژوهشی انجمن ، به ارایه گزارش عملکرد این کمیته و ترسیم برنامه های آینده آن پرداخت.

۱۴۰۰ آغاز افقی روشن در امر پژوهش برای انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

در این گزارش آمده است : انجمن دانش آموختگان در یک سال گذشته توانست با استفاده از ظرفیت های عمیق و توانمندی های ارزشمند موجود در انجمن و نگاه خوب دانشگاه فرهنگیان در حوزه پژوهش، فعالیت های مناسبی از جمله راه اندازی بخش دانش آموختگان در غرفه دانشگاه فرهنگیان در نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فن بازار، آغاز همکاری در فعالیت مراکز رشد‌ و صدور مجوز اولین همایش ملی انجمن که بزودی فاز اجرایی آن آغاز خواهد شد را کلید بزند.

پردلی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) به سال “تولید،پشتیبانی و مانع زدایی”
عنوان کرد: استفاده از تولیدات و تجربه های دیروز در کنار پشتیبانی از انگیزه و استعداد نسل جوان باعث مانع زدایی پیشرفت های ما در حوزه پژوهش های تعلیم و تربیت خواهد شد.
وی در این باره تصریح کرد افق ۱۴۰۰ برای ما آغازی بر فعالیت های تحول آفرین در بحث پژوهش های تعلیم و تربیت خواهد بود که در این امر مجموعه معاونت پژوهش دانشگاه فرهنگیان در کنار سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش بزرگترین همراهان ما خواهند بود. و همچنین به نیابت از کلیت انجمن از همراهی های اساتید ارجمند دکتر ملکی و دکتر طاهری نیا ، پرسنل و اعضای شوراهای این دو معاونت در دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش قدردانی میکنم و امیدواریم تعاملات مثبت سال گذشته در سال جدید نیز مداومت داشته و قوی تر دنبال گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا