اخبار انجمن

خنیفر: انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان را حلقه اتصال دانشجو معلم با دانشگاه، جامعه و آینده است.

نشست اعضای هیات مدیره انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان با حضور دکتر حسین خنیفر، معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در مکان سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.


در این نشست، دکتر حسین خنیفر، انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان را حلقه اتصال دانشجو معلم با دانشگاه، جامعه و آینده دانست و تصریح کرد: این سه رکن اصلی، لازمه پیشرفت دانشگاه فرهنگیان است.
دکتر خنیفر، با مهم برشمردن وظایف متولی اصلی انجمن، تعریف و سهیم شدن سایر معاونت ها در راستای تحقق و پیشبرد اهداف پیش روی انجمن دانش آموختگان دانشگاه را لازم و ضروری خواند.

این مقام مسئول، تایید اساس نامه و شکل گیری تشکیلات به منظور تعریف فعالیت ها را مهم ذکر کرد و گفت: برنامه باید توام با کارنامه باشد. بنابراین برپایی جلسات مستمر و مستند شدن این جلسات برای ارسال به ستاد مرکزی ضروری است.


در ادامه محمدی معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان و انصاری معاونت دانشجویی که با حضور مدیران کل حوزه معاونت خود در این نشست شرکت کرده بودند به بیان دیدگاه و بررسی موانع پیش رو و چگونگی ارائه راهکار جهت بر طرف کردن این موانع پرداختند.

در این نشست مریم خدادادی دبیر کل انجمن دانش اموختگان دانشگاه فرهنگیان ضمن تبیین مواضع انجمن دانش اموختگان دانشگاه فرهنگیان در ساحت های تعلیم و تربیت و علمی پژوهشی و فرهنگی و..
و تاثیر فعالیت های انجمن در بهبود کیفیت آموزشی و فرهنگی هم در دانشگاه فرهنگیان و هم در وزارت آموزش و پرورش و ارائه اساس نامه جامع انجمن برای تصویب طبق دستور العمل وزارت علوم تحقیقات و فناوری، بیان داشت انجمن دانش آموختگان باید به نهادی تبدیل شود که خانواده بزرگ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را پس از فارغ التحصیلی در کنار یکدیگر جمع کند و در این راستا به حمایت جدی دانشگاه فرهنگیان نیاز دارد. وی در ادامه در خواست ها و توقعات شورای مرکزی انجمن دانش اموختگان دانشگاه فرهنگیان را ارائه نمود .که با استقبال اعضای هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان روبرو شد.
در ادامه این نشست مصطفی پردلی عضو شورای مرکزی این انجمن افزود ما به عنوان بازوان توانمند برای دانشگاه فرهنگیان و بدنه آموزش و پرورش در برابر تمام مشکلات پیش رو ایستاده ایم و به جلو حرکت خواهیم کرد زیرا تفکر ما تفکر تربیت نسلی کارآمد برای آینده این کشور است.
ظرفیت فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان ظرفیتی است که اگر از آن استفاده شودمی توان بخش عمده ای از مشکلات پیش روی آموزش و پرورش را حل کرد.
همچینن امیر حسین معبودی از دیگر اعضای شورای مرکزی انجمن دانش اموختگان دانشگاه فرهنگیان حاضر در این جلسه بیان داشت:
انجمن میتواند حلقه اتصال مناسبی بین دانش آموختگان ، دانشگاه و وزارت آموزش و پرورش باشد.و باید در این زمینه معرفی مناسبی صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا