اخبار انجمن

انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان میتواند همراه مناسبی برای اجرای طرح های پژوهش مشترک باشد‌.

دکتر الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان در دیدار با انجمن دانش اموختگان دانشگاه فرهنگیان :

انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان میتواند همراه مناسبی برای اجرای طرح های پژوهش مشترک باشد‌.

یاوری در این دیدار افزود.
ما در کنار آموزش مناسب در مدارس سمپاد سعی کرده ایم به سمپاد مهارتی نیز بپردازیم که در آن به پرورش استعداد ها و مهارت های عملی وکار آفرینی دانش آموزان هم پرداخته ایم . ما همچنین به دنبال ایجاد فرصت آموزش مناسب برای دانش آموزان در مدارس عادی هستیم که پژوهش سرا ها می توانند در این باره بستر مناسبی ایجاد کنند.


یاوری در ادامه تصریح کرد:
ما به ویژه در متوسطه اول که دانش آموزان فرصت بیشتری دارندمدارس را بر ایجاد فرصت های یادگیری چند ساحتی متمرکز کرده ایم و تا بحال در اجرای آن توانسته ایم موفقیت های مناسبی داشته باشیم.
اما در این زمینه راه طولانی در پیش داریم که از ظرفیت انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در این مورد هم میتوان استفاده کرد.
در این دیدار همچنین پردلی عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته پژوهش انجمن دانش اموختگان دانشگاه فرهنگیان ضمن تشکر از رئیس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان به جهت نگاه مثبت و کارشناسانه به انجمن و مباحث موثر در تعلیم و تربیت عنوان کرد :
خانواده ها دبیران و هر آن کس که در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت دارد باید به تغییر این فرهنگ اشتباه که همه موفقیت ها از طریق کنکور بدست می آید، کمک‌کنند.
ما امروز به تربیت فرا گیران پژوهش محور و مهارت آموز نیاز داریم.
آموزش ما باید اثر بخش و لذت بخش باشد نه این که در دوره طولانی دانش آموزان را در استرس قرار دهیم.
پردلی افزود ماباید کمک کنیم تا دانش اموختگان دانشگاه فرهنگیان وارد سیستم روزمرگی در آموزش و پرورش نشوند و انگیزه های خود را در تدریس خلاق و اثر بخش بیشتر کرده و یکی از اصلی ترین قطب های تحول تعلیم و تربیت باشند.
در پایان این دیدار راهکارهای انجام همکاری های مشترک در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا